Cardlys köpvillkor

Cardly drivs av Cardly Print AB organisationsnummer 559171-8399.
Dessa villkor gäller mellan Cardly och våra kunder. Svensk lag är tillämplig på alla avtal mellan Cardly och kund.

DINA UPPGIFTER

När du gör en beställning på Cardly accepterar du att vi använder dina personuppgifter för att genomföra och slutföra din beställning. När du beställer ger du oss och våra underleverantörer rätten att hantera dina bilder. Vid beställning accepterar du också att vi kan skicka ut erbjudanden till dig, detta i egen regi eller tillsammans med ett samarbetsbolag. Som kund hos måste du vara över 18 år, i enlighet med distansavtalslagen. Dina personuppgifter hanteras i enlighet med vid varje tid gällande personuppgiftslagar och vår integritetspolicy.

DIN ORDERBEKRÄFTELSE

När vi har tagit emot din beställning och betalning skickar vi en bekräftelse till dig per e-post. Det är därför viktigt att du kontrollerar att alla dina uppgifter stämmer. Spara gärna denna bekräftelse så att du kan uppge ordernummer till vår kundservice vid eventuella frågor. Vår kundtjänst har öppet kl 09-17 på vardagar, vi försöker alltid svara inom ett dygn (gäller ej helg).

BETALNING

Betalning av din beställning sker med Swish eller kort via Dibs. Som kund har du möjlighet att betala med kreditkort (Visa, Mastercard/Eurocard) eller Swish. Alla priser är inklusive moms, momsen är 25%. Känslig information såsom kortnummer skickas alltid krypterad (SSL) till Dibs för att utomstående inte skall kunna komma åt informationen. Informationen lagras inte av Cardly utan skickas endast vidare till Dibs. Överallt där känslig data skickas är överföringen krypterad.

PRODUKTION & LEVERANS

Lägger du din beställning innan kl. 16:00 trycker vi ditt kort och lägger det på lådan samma dag. Postnord levererar normalt dagen därpå. Om det har gått mer än tre arbetsdagar utan leverans hör då av dig till kundtjänst på hej@cardly.se och uppge ditt ordernummer.
Var extra noggrann när du anger din leveransadress, Cardly ansvarar inte för ej levererade vykort om mottagarens angivna adress är felaktig eller kundens namn inte är synligt på adressen.

Cardly levererar endast till mottagare inom Sverige.

Cardly förbehåller sig rätten att inte trycka leverera kort med sexistiska, rasistiska eller olämpliga bilder/budskap.

REKLAMATION

Om det är något fel på ditt vykort, eller om du inte skulle vara helt nöjd med din beställning, kontakta då gärna vår kundtjänst på hej@cardly.se och beskriv så tydligt som möjligt eventuella fel eller varför du är missnöjd. Om vi bedömer att det är något fel på vykortet ersätts du självklart med ett nytt. Det bildmaterial som du väljer att ladda upp hos oss och som går vidare till tryck skall reklameras senast inom 30 dagar från leverans och sparas därmed under denna tid. Därefter raderas det.

EVENTUELLA FEL & ÄNDRINGAR

Vi reserverar oss för eventuella fel såsom prissättning, tekniska fel eller felaktig information på Cardlys tjänster. Varje gång du använder Cardly-appen förbinder du dig till att följa de gällande villkoren. Cardly förbehåller sig rätten att när som helst ändra i dessa villkor.

VÅR KVALITETSGARANTI

Vi vill alltid att du ska vara 100% nöjd med dina vykort, är du inte det vill vi gärna att du kontaktar oss så att vi får en chans att ställa saker och ting till rätta.